eylulmihrasmom Selam kızlar düşük yapıp kürtaj oldum. Ekstra olarak dış gebelik oldum. Bunları geçirip de ne kadar sürede hamile kalan var. Çok istiyorum ama psikolojik olarak çok yıprandım 😞
ikramomm eylulmihrasmom kürtaj geçirdi iseniz kendinize ve vücudunuza 3 ay tanıyın toparlamak için sonrası size kalmış psikolojik olarak hazırsanız kendinizi yıpratmayın her hamilelik bir olacak değil 😻
sessizizleyici eylulmihrasmom dış gebelik iğne ile mi düştü / ben dış gebelikte iğne oldum düşmeyince ameliyat oldum iğne agır bi iğne olduğuniçin 6 ay korun demişlerdi
Cerennnn5858 eylulmihrasmom kuzum geçmiş olsun. allah bidaha yaşatmasın🙏🏻 Dış gebelik geçirirken beta değerin kaç çıkmıştı
Hybrkn eylulmihrasmom kimyasal düşük yaşadım 2 sene geçince dıs gebelik gecirdim kürtaj oldum 5 ay sonra hamile kaldım cok şükür 😍
eylulmihrasmom ikramomm bi tane doktora sorduğumda beklemene gerek yok demisti ama okudugumda da herkes 3-6 ay bekleyin diyor😞
ikramomm eylulmihrasmom doktorun iyisini bilir yani belki rahimin hazırdır bilemiyorum ama senin için sağlığı bence 3 ay olmasa bile 1 ay bekleyip kontrole gitmen 🥰
Hybrkn eylulmihrasmom Hersey bizim için bir imtihan vakit saat gelince Rabbim veriyor yeterki sabır edip dua edelim 🥰
eylulmihrasmom sessizizleyici daha düşmedi mtx iğne oldum beta değerlerinin düşmesini bekliyoruz cuma ve pazartesi günleri kontrole gideceğim
Cemremehmet22 Geçmiş olsun kardeşim . Öncelikle iğne ile mi oldun yoksa tüpün mi alındı o önemli .. metotreksak iğne ile olduysan biraz zaman geçmesi lazım çünkü o kanser iğnesi . Bence bekle biraz 3,4 ay olur merak etme sigara içiyorsan içme
eylulmihrasmom Cemremehmet22 teşekkür ederim. Mtx iğnesi oldum çok ağır bi iğneydi beta değerim düşmediği için doktor bir süre bekleyeceğiz dedi cuma günü kontrole gideceğim eğer ki değerler düşüyorsa tüpü almayacağım dedi değer düşmezse haftaya ameliyata alacak
eylulmihrasmom Cerennnn5858 teşekkür ederim🤲🏻 Beta değerlerim çok dengesizdi bi yükseldi alçaldı. Dış gebeliğin düşmesi için iğne oldum iğne olduktan sonra daha çok yükseldi. 4 gün hastanede yattım değerlerim 300-500 arasındaydı
sessizizleyici eylulmihrasmom kemoterapi iğnesiydi yanılmıyosam banada iki doz vurdular ağır bi ilaç Olduğunu icin 6 ay korunman gerekiyor demişlerdi
Sevilayozdemir eylulmihrasmom ilk kürtaj olduğum da doktorum 3 ay bekle demişti ben 6 ay beklemiştim zaten , sonra bir kürtaj daha yaşadım sağlıklı ilerlemedi farklı doktorda olmustum oda bir regl gördükten sonra istersen devam edebilirsin rahmin gayet sağlıklı demişti Şubat’ta olmuştum şimdide 5 haftalik gebeyim
Zeynepct eylulmihrasmom geçen sene Ağustos ayında 6 haftalık düşüğüm oldu kürtajsız 1 sene olucak yeniden gebe kalamadım stres üzüntü ülkenin hali herşey seni etkiliyor bırak vücudun ne zaman yeniden gebe kalmak için hazır hissederse o zaman olsun kafanı dağıtacak şeyler yap tatil canlı müzik vs vs Tuttumu tutacakmı bu ay güzel haber alırmıyım düşüncesiyle inanki olmuyor .Düşük sonrası enfeksiyon amaçlı 2 hafta falan ilişkiyi yasak koymuştu benim doktorum sonrasında hiç korunmadık bile devam ettik sende öyle yap bu dünyada yaşayacak kısmeti varsa olucak elbet canını sakın sıkma bu durumu yaşayan tek değilsin bunu hatırla 💙 herşeyinn bir çaresi bulunur elbet 🤲🏼
eylulmihrasmom Zeynepct yani korunmamalı devam edelim, doktor bana da korunma demişti de burda okuduklarım da bekle diyor emin değilim😞
Sevilayozdemir eylulmihrasmom amin amin canım insalllah dualarım seninle bu dönemi en az hasarla atlat psikolojisini az çok anlayabiliyorum. Rabbim sağlıklı sıhhatli evlat nasip etsin ❤️🙏
eylulmihrasmom sessizizleyici cuma kontrolüm var mutlaka tekrar soracağım bende 2 doz oldum insallah düşmüştür🤲🏻