Açlığımı bastıramıyorum ve haftalık nerdeyse bir kilo alıyorum nolcak böyle 🤦🏻♀️ İlk kızımdada böyleydim bunda engel olurum belki dedim ama yok olmuyor .birde sürekli ayaktayım yani desem ki yiyip içip oturuyorum ,yok 2,5 yaşında kızım var oturmak mümkünmü ,ama yinede alıyorum