Hamişler benim böbreğim de taş var onun ağrısı da çok fazla ve bebiş den dolayı da taşı alamadılar ameliyat la alttan stend taktılar taşın kolay düşmesi için ama onun ağrısı da çok aşırı canımı çok acıtıyorr gezemiyorum dolanamiyorum dün braz gezdim dye akşam ağlaya ağlaya öldüm evde bu yüzden dolayı da ayaklarım da ve bacaklarım çok şiş acile gitsem bişey yaparlarmi acaba kendi hastaneme degilde başka bir acile gitsem kendi hastaneme gidersem yatırırlar dye korkuyorum oyüzden bu arada 35 haftalığım ne yapmam lazm hamişler bilgisi olan varmı???
https://imgyukle.com/i/Vorz50