vaveylaaa19 Kizlarr gebeliği öğrendikten sonra kaçıncı haftada doktora gittiniz 😊 ne zaman gidilmesini önerirsiniz
berilzumrut511 vaveylaaa19 valla ben öğrenir öğrenmez gittim kesenin bile gözükmeyeceğini biliyordum ama daha önce bir düşüğüm vardı önlem amaçlı ilaç vermesi vitaminlerimi vermesi ve takipte olmak İçin hemen gittim
Cnsl32 vaveylaaa19 5 haftalıkken keseyi gördük 6 haftalıkken de kalp atışlarını duymak için gittik sonrasında rutin olarak ayda 1 gittik hep
Merveofs Ben 4.haftada öğrendim doktora gittiğimde 6+5 olmuştu. Gidince hem bebek, hem kese hem de kalp atışı vardı şükür. Ama bazılarında daha geç olabiliyor istersen 7-8 arası git biraz daha geçmiş olur en azından
Ervaannesi vaveylaaa19 5 haftalıkken öğrendim 6 haftalıkken gittim. Sağlık ocağı bir an önce folik asit vs başlaman gerekiyor geciktirme demişti
Fatmaztrk vaveylaaa19 daha bebeğim 3 haftalikti sabırsız biriyim ☺️ ama keseyi 4. Haftada gördük kapl atışlarında 6 haftada gördük. Çok güzel bir his rabbim isteyen herkese versin 🙏🏻