Ben de 3 kez tüp bebek denedim üçünde de 5 veya 6.günlerde lekelenmem oldu. 2 3 gün sürdü. Hepsi de tutunmuştu. 8.gün lekelenmesi büyük ihtimalle yerleşme kanamasıdır inşallah güzel haberler alırsın😍 yalnız doktorunu bilgilendir kan sulandırıcılar kullanıyosundur mutlaka, birini kesebilir.