minik_koala_ve_annesi 17 haftalik hamileyim ama vucudum cok odem oldu tartida resmen 66 67 gorunuyorum daha yolun basinda bu kadar sislik ve kilo siz bunlarla nasil bas ettiniz
ikramomm minik_koala_ve_annesi 33 haftalığım bende bu şişlikler saha yeni olmaya başladı demek ki kiminde erkenden oluveriyor
Limonzeytin minik_koala_ve_annesi bende 27 deym yeni başladı ayaklarmda sdce ödemler. Bol su içiyorm sürekli yürüyüş hareket lazmmş tansıyn sorununuz yoksa bunlar olabiliyomş ama doktorunuza söyleyn bı kan ve idrar tahlılı yapsn orda temz görün en azndan snra şikayetnze göre tavsıye verir mutlaka
aslansmommm O haftalarda böyle bişey yaşamamıştım belki birşey eksikliği ya da fazlalıgı olabilir bunu doktorunuz tetkik ettirsin en iyisi kan idrar vs bakılabilir
minik_koala_ve_annesi ikramomm kilo almadim bence 3 kgsu odem bence yani ayakkabilarim olmamaya basladi suan bile
minik_koala_ve_annesi ikramomm ben biliyordum boyle olacagini uzdu bu beni erkenden de beklemiyordum sicak beni cok etkiliyor
minik_koala_ve_annesi Balrengii 60 la kaldim doktor bana en fazla hamilelikte 8 9 kgdan fazla alma dedi suan 66 67
minik_koala_ve_annesi Limonzeytin suyu cok tuketiyorum doktora henuz demedim normaldir diye cunku cok sukur saglik problemim yok yazin hemen sisip kaliyorum cok erken basladi ama kontrolde sorayim