Nskyhn bebegm bugun basladm ben sabahları aynı şeyler sıktı artk birazdan ymrta yicm ve sabahı sonlandrcm bugun bç, gün boyu o yediklerine mi duruyon :D ben yumurta cok sveerm ama hamilelikte aklma dşmüypr yiyesim gelmiyor rafadan yiyim diyom onu aşırı sevıyorm, ama toksoplazma ihtimali yüzünden iyice pişirmek zorunda kalıyorum öyle de yemek istemiyorm, nolur ki şmdi rafadan yesem 😐😐😐😐