Nurellaa6 bence eğer yapmayı onları kullanmayı düşünüyorsa hazırla doğumdan sonra eve bebek görmeye gelenlere verirsin bu daha mantıklı geldi bana bence de bir gün için onca organizasyona gerek yok bende bebegimin odası için hiçbişeyden kaçmadım süsleme her şeyi hazırlıyorum yapıyorum ama hastane için gereksiz kaldi ki parti değil sonuçta gelen en yakınlar olur anneler olur başkası geleceğini sanmıyorum hastaneye