Gamzeaydin13 kızlar 39+4 hamileyim gelmek bilmeyen bir bebek nst sancı gözükmüyor doktor kanaman olunca acile gel dıo ama bir türlü hiç bir belirti yok ne yapmam lazım
Deemetibostnci Dogum egzersizleri var onları yap eşinle ilişkiye gir uzun uzun hareket etmezsen doguramazsın
Gamzeaydin13 Deemetibostnci ayıptır söylemesi ilişkiye girince canım acıyor yapamıyorum Bi kac defa denedim
Deemetibostnci Semasskk instagram hesabı bu bayanı takip ediyorum çok güzel egzersizleri var gebeler için
Gamzeaydin13 Melody1 bende dün gözüktüm nst baktı sancı yok dedi 1 hafta sonra gel dedi bende bu cumaya aldım bakalım