Arya10 İkili test için geldim doktor daha gelmedi sekreterine sordum aç kalmana gerek yok hatta ölçümleri yapılacak diye birsey ye bebek hareketlensin dedi bende kan verecem ama dedim birsey olmaz dedi yani kan aç karnına verilmiyor mu yesem mi birseyler
Verasmommm Arya10 canım aç tok fark etmiyor sen kahvaltını geciktirme ben de sen gibi bilememiştim ikili testte yememiştim zor geçmişti o süre hele kan verince aç karna iyice kötü oluyorsun üçlü testte sorduğumda sorun yok ye iç dedi bebek hareketlensin ki ensesini falan ölçelim burnunu ölçelim kemiklere bakalım o yüzden ihmal etme ye
oztrk14 Arya10 aç kalmana gerek yok bende öyle verdim doktorda illa aç karnına vereceksin diye belirtmedi ☺️
svbarut Arya10 canım şeker ölçtürmüyorsun ki niye aç olman gereksin. Her kan tahlili aç mi veriliyor sanki yanlış bilgi aklında kalmış
svbarut Arya10 hamile olan birisinin idrara sıkışık olmasına gerek yok. Muhtemelen ultrason cihazı eskidir net goremiyordur bence dr değiştir sen hatta hastane 😀
Verasmommm Arya10 sıkışıkken bebek hareketleri ultrasonda daha net görünüyor canım bir de hareketleniyor o sebeple olabilir
svbarut Arya10 şeker yüklemesine giderken aç gidiyorsun. Hatta geceden itibaren su bile içmiyorsun ameliyata gider gibi. Ve yalnız gitme ona insanın tansiyonu düşüyor. 3 saat falan sürünce.
Merve201119 Arya10 canım ac tok farketmiyor sonuçta açlık kanına bakılmıyor ortada sana ye demişler açsan ye birseyler