damiiss Kızlar selam. 12. Haftadan itibaren OMEGA 3, d vitamini, demir takviyesi verdi doktorum. Fakat son zamanki kan değerlerime bakılmamıştı. Her gün sizde kullanıyor musunuz? Nasıl kullanıyorsunuz?
svbarut damiiss kan değerlerine pek bakmıyorlar zaten her halükarda veriliyor bunlar cunku ilerde azalmaya başlayacak sizden. Çocuk sizin vücudunuzu tüketecek.siz kendi depolarınızı doldurmaya çalışın. Bu vitaminler anne icin. Bir de hergun multivitamin içiyoruz. Markası pek önemli değil diyorlar. Kan tahlilini de aile hekimliğindeki ebe takip ediyor hamilelik boyunca 4 sefer gidiyorsunuz. Gebeliğinizi bildirmişseniz onlar takip edip çağırırlar sizi .
ikramomm damiiss valla allah ne verdiyse herşeyden kullanıyorum koca bir poşet vitamin yarısını bir seferde diğer yarısını en az 3 saat sonra alıyorum emilimleri güzel olsun diye böyle böyle 3 postada bitiyor ilaçlarım
efelinamoms damiiss 12.haftaya kadar folik asit kullandim 12.haftada regenesis diye vitamin var ondan kullanmami istedi doktorum hala kullaniyorum saglik ocagindan 12.haftada d vitamini 16.haftada demir ilaci kullanmami istediler onlarida kullaniyorum duzenli bir sekilde kullanmak gerekiyor
Nskyhn damiiss her gün OMEGA 3 , kan ilacı içiyorum başka da bir şey içmiyorum. Her ay düzenli kan veriyorum. Değerlerim fırlamış gitmiş 😂 tabi yememe icmeme çok dikkat ediyorum
damiiss ikramomm bende kahvaltıdan sonra d vitamini ve OMEGA alıyorum. 2 saat sonra da demir ilacını alıyorum. Demir ilacının da yan etkileri oluyormuş eczacı uyarmıştı o da uyarmasa doktorların hiç bilgi verdiği yok
svbarut ikramomm ne içiyorsunuz ki o kadar. Fazla abartmayın bence. Gıdalardan almaya çalışın. Bir multivitamin, Demir ve coraspirin verilmişse fazla da olmuyor zaten. Omega vitaminin içinde olduğu icin ayrı almıyorum. Daha fazlası ne merak ettim
ikramomm svbarut ocean mummy diye kapsamlı bir vitamin Demir ilacı magnezyum devit Progestan b12😃😃doktor her gidişimde verdi ben çok zayıf hamile kaldım ve yemek seçiyordum anlayacağın vitaminlerim de düşüktü zaten
svbarut ikramomm magnezyumu hergun mu içiyorsunuz. Kramplarınız mi fazla. B12 vitaminin içinde vardır zaten çok mu dusuk acaba sizde. Bir de kaç haftalıksınız. Progestan I ağızdan mi alıyorsunuz.
ikramomm svbarut her gün içiyorum 29. Haftada baskı ve baya kasılma vardı meğersem rahim ağzım kısalmaya başlamış şimdi gayet iyiyim toparladık şükür birazda olsa ama devam ediyoruz. Valla doktorum neyi sınırda veya düşük görse dayıyor her gidişte 33 haftalığım fitil olarak alıyorum her ilacın emilimi rahat olsun diye araları açık progestanı da herşeyden en son alıyorum tamamen yemem içmem kesildiğinde tuvalete kalkmayayım diye.
_fatima_1234 damiiss ben 2 ci ayimdan folik asit d vitamin icerinde omega 3 falan var bide magne forte kullaniyorum
notgalerisi Bana da 12. Haftadan sonra demir, d ve multivitamin verdi doktorum. Folik asiti bıraktım iyi ki de bıraktım valla çok bulantı yapıyordu mahvetti beni
Aysh89 İlk 3 ay İmom omega kullandım Sonra gyno ferro kullanmaya başladım hala kullanıyorum Başından beri de 75mg asprin kullanıyordum dün itibariyle onu da sonlandırdık doğuma son 2 ay kaldığı için