hilalaydin Doktor adetin 21 günü progesteron testi istedi bugün yaptırdım 19.33 çıktı ne demek biri anlatabilir mi ?
makbule17 hilalaydin eğer bebek düşünüyorsanız yumurtlama olmuş o yüzden progestan değeriniz iyi çıkmış
Tekininannesi hilalaydin benim adetin 21.ci günü 14 çıkmıştı sonra 1 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim 😊
hilalaydin Evet istiyoruz Hamile olabilirmiyim yani bu ay testte çıkar mı acaba çok heycanlandim inşallah oyledir
hilalaydin Fato27 test yaptırsam bugün çıkar mı 21.gunum adettle birlikte heycanlandim inşallah oyledir 😍🙏
Fato27 hilalaydin 21.gün de çıkar mı bilmiyorum ama 27.günde çıkar ama içinizde kalmasın yapın isterseniz silik de olsa çıkabilir
Msfidash hilalaydin bende de 6 haftalikken 23 cikmisti, normal dedi. Amma bir az yuksek olursa daha iyi dedi. O yuzden progesteron kullaniyorum hala 10 haftayim 😇🤲
Tekininannesi hilalaydin benim bildiğim kadarıyla hamile olmayan kadın da 11 in altında oluyor diye biliyorum yine yanlış olmasın da bi test yapın varsa çıkar zaten 😊