Nahirep Kızlar doğum izninine ayrılcam 31 hafta 4 günlüğüm rapor kağıdı alsam kabul olur mu yoksa 32.ci haftayı beklemem şart mı varislerim beni çok zorluyor artık devlet iznine çıkabilirmiyim ona göre gidip doktordan rapor alcam
-anne-oluyorum- Genelde doktoralar tam sistemdekine göre veriyor ama kurumun çok mu anlayışsız 3 gün idare etseler ya da rapor ol direk iş göremezlik raporu