Oncelikle sizi sasirttigim için özür dilerim ama kaynana postu olmasa kimse bakmıyor o yüzden kaynanan diye başlık açtım lütfen deneyimli anneler den yardım 15 haftalık hamileyim bugün adet sancısı gibi kasılmam var korkuttu beni adet sancısı olur ya ağır bi şekilde öyle işte kanama yok ama bu sancı daha ince olmadı bide ayağa kalkarken aşağıda baskı hisediyorum doktora gitmelimiyjm yoksa normalmidir bu ağrılar