Bende de baştan beri var canım 29.haftadayım dün kontrolüm vardı bazı şikayetlerimi dile getirince enfeksiyonun hâlâ var olduğunu anladık. Tekrardan antibiyotik, tek kullanımlık şase, fitil ve travazol krem verdi. İnslalah geçer bakalım 🤷🏻♀️
Doktorun verdiğini kullan iyi gelecektir