Deletedmon00881 Edanurkeskin eşim yaptırdı ilkin çok rahatladı lakin sonra heryerine ağrılar girdi, eşime iyi gelmedi, iyi gelen insanlar da var ama
aynenkezoaynen Edanurkeskin Bel bölgesi tam kuyruk sokumunun olduğu yer rahimi temizliyor hacamat çok iyi geliyor eğer kan gelmezse o bölgeden kanallar tıkalı demek o zamanda sülük atıyolar isteyene daha da iyi geliyor. Çevremde herkes yapıyor annem 30 yıldır migren hastası ilaçlarla yaşıyordu çok şükür hacamattan sonra daha iyi oldu. Görümcemin şiddetli adet sancıları vardı ona da çok iyi geldi. Şifa allahtan tabi bunlar sadece vesile💜
AnagibiAnaa Edanurkeskin 2 kez yaptirdim 1yıl arayla baş ağrısı ve çok şiddetli adet ağrılarım oluyordu. Biraz hafiflediğini hissediyorum. 3.5 yaşında oğlum var bida nasip olursa onada yaptırmayı düşünüyorum şifa niyetine 💕 Peygamberimizin sünneti
Mavisperi Edanurkeskin ben yaptırmıştım bebek için değil zaten böyle bir dusuncemizde yoktu bel fıtığı içindi sonrasında eşimde yaptirdi bir kaç hafta sonra kuzenlerle termal otele gittik sonrasında ilk denemede hamile kaldım 😀
Sinemakty Şifadır🙏Ben kendimede oğlum doğduğunda onada yaptırdım zaten Peygamberimiz efendimiz kendi çoçuklarına 40 günlükken yaptırmış sünnettir ..şimdi oğlum uysal akıllı uykusu çok iyi 👍 iştah açmak içinde yaptıran çok var ..
Edanurkeskin aynenkezoaynen bende yeni yaptirdim canım bel bölgeme kan çıktı ama çok gelmedi dedi ilk defa yaptirdim ama tıkalı falan demedi bilmiyorum inşallah şifa olır sırtıma gitmiştim önceden hacamatin çok faydasiini gördüm
Babycira Ben de yaptırdım. Hormonlar düzene giriyor. Kisttler geçiyor. Zayifliyorsun. Manevi iç huzur artıyor. Ama.isinin ehli birine yaptırmak gerekli
AnagibiAnaa Reallove Omzumuzun tam ortasında bi şifa bölgemiz var oraya tek kupa yapılıyor hamileyken. Benim hocam önermiyor gebelikte (korku, kan tutması, heyecan gibi durumlar gebeliği olumsuz etkilediği için) Doğum sonrası yaptırın bence
aynenkezoaynen Edanurkeskin inşallah canım olsun önemli değil bende belden yaptırdım benden de az çıktı ilk kez yapanlarda az çıkması normal🌸
Edanurkeskin aynenkezoaynen kaç kere yaptirdim belden düzenli olarak gidiyor musum bana 5 kupa yaptı hatta dedi kasıklardan rahmin üstünden yapalim dedi bir dahaki sefere
aynenkezoaynen Edanurkeskin Kasıklardan yapıldığını hiç duymamıştım daha önceden, ben sırt bölgesinden ve bacaklardan yaptırdım