pixie_baby 0-3 aylık olanlardan çok az al canım hemen küçülüyor çünkü, 3-6 ay olanlardan daha fazla al, bebeği kışın battaniyeye saracağın için kalın kıyafet almana gerek yok canım, normal uzun kollu bebek takımları alman yeterli, iki tane kalın yelek alsan yeter battaniyeden açınca üzerine giydirebilirsin, kalın kıyafetler kışta olsa bebeği rahatsız eder çünkü bebeklerin cildi çok hassastır, uzun kollu çıtçıtlı body giydirirsin üzerine de uzun kollu bebek takımı ve yumuşak bir battaniyeye sararsın, bende kışın doğum yaptım aynen böyle yaptım canım..