Tgcakir Post açınca geliyor dedikleri için dayanamadım kızlar 😁 oğlum 38+6 da doğmuştu. En son pazartesi doktora gittiğimde sancım ve 1 cm acilmam çıkmıştı. Ama ne gelen var ne giden. Yürüyüş squat yapıyorum ama nafile. Artık gelsin 🙏
goldumsu Tgcakir benim 2 haftadır 1 cm açılma. Hurma, squat, sıcak duş, adaçayı, yürüyüş, pilates yapıyorum ama nafile. Aksi gibi bide ağrılarımda yok sızılarımda 🥺
Nessozz Tgcakir 39+2 2 cm açıklık ve sancılarla hala beklemedeyim. Dün çatı sırasında uyardı gece çok ağrım oldu ama şuan hiç bişey yokmuş giibi 🙈 bu post işi işe yararsa söyle de ben de açayım ahhaahah
Tgcakir goldumsu benim ufak ufak adet ağrısı gibi sizilarim var . Squat yapıyorum pilates topundayim hep. Gelsinler artık sağlıkla gerçekten sıcaklarda insan dayanamıyor artık 😐
goldumsu Tgcakir ben çok bunaldım fiziksel ve psikolojik cidden. Hep erken doğum dediler 34lerde çok sancı çektim şimdi de gram ağrım yok. İnşallah benimde sancılarım başlar giderim 🥺
Tgcakir goldumsu 🙏 kaç haftalık sizin ? Kızlar bekletmez derlerdi burada görüyorum erken gelen kız hiç yok 🤭
Nessozz Tgcakir bu sabah nişanım geldi sadece 🙈 sabaha karşı sancım oluyor,uyuyamıyorum sonra geçiyor uyuyorum uyanıyorum fişek gibiyim 😂😂😂 nasıl olcak bilmiyorum inşallah ptesi ye kadar gelir yoksa biz getirticez suni sancıyla 😂😂😂
Tgcakir Benim kızım geliyor sanırım , 1 saattir sancılarim var, kan da geldi. Henüz çok düzenli değil sancılar ama girdi mi nefes kesiyor.