Dilarabozdemir Kizlar 31+5 günlük hamileyim. Göğüs ucumda çok hafif nemlenme oluyordu ama süt olabilir diye hiç sıkmadım. Dünde biraz kaşındı. Hafif kaşıdm üstü minicik bı kabuk olmuştu ama o sıvı kurumuş heralde onu kaldırdım. Çok kaşınıyor şuan ve yine hafif nemli üstü sıvı geliyor sanki ve aşırı kaşınıyor kaşıdikca acıtmaya başladım o yüzden karışmıyorm sizce göğüs ucu kremine başlamalı mıyım? Yara olur mu korkuyorm? Lanolin göğüs ucu kremi almıştım doğum sonrası için. Ama yara olacak fiye korkuyorm doğuma da az kaldı ya yara olur geçmezse bebeğimi emzirmezsem? Hamilelikte göğüs ucu kaşınan oldu mu? Süt gelmiyor ama nemli yani ucu.
Zytng Elinizden geldiğince kaşımamaya çalışın, göğüs ucuyla oynamak hormonları tetikleyip doğumu başlatabiliyor çünkü. Nemlendirin bol bol, kuruluktan kaşınıyordur muhtemelen.
Zytng Dilarabozdemir ben normal krem(temiz içerikli) ya da hindistancevizi yağı sürüyorum şu an 26 haftalığım. Belki doğuma yakın göğüs ucu kremine geçebilirim ama mantık zaten iyi nemlendirmek olduğu için farketmez bence :)