Benannemioluyorum minismom aynen ya hele bi de böyle doğru düzgün konuşmayan mıy mıy doktora denk geldiysek yani şansımıza 🤣
minismom Benannemioluyorum ben p.tesi gunu gidicem en son gecen hafta c.tesi baktırmıstım betaya bida baktırmadı kac suan bilmiorm ama merak ediorum ins. P.tesi gorunur artık
limoncicegimFO Kemanet evet canm keseye bakarken içinde gördü doktor oluşmaya başlamış dedi. Kalp atışları için daha gidemedim doktora nasip olursa perşembe günü gideceğim kalp atışına