Muzlupuding 11 haftamın içindeyim son iki haftadır erkenden uyanıyorum , geceleri yastığa kafamı koyar koymaz uyurken diyorum en azından 9, 10na kadar yatarım 7 en geç 8 gibi uyanıyorum. Sebebi sizce nedir ya benim gibi olan var mı yada merak ettim 😅
Tuba2949 Muzlupuding Ahh canım aynı durumdayız ben şuan 12 +3 özellikle 11 hafta civarı sabahları 6 da açıyordum gözümü dön Allah dön uyku yok. Ama şuan geçti gibi. Neden oldu ne alaka anlayamadım🤷
EsraBaykara Muzlupuding gece bi 2’de bide sabah 6’da uyanıyorum bende. Zorlayım uyuyim dersem 8’de hoop bida :)) vücut kendini alıştırıyor sanırım gece bebek için uyanmalara.
Sdfrgnr Bende 23 haftadayim 2-3 haftadir boyleyim gece uykusu denen bisey kalmadi 12 de yatiyorum hergeece istisnasiz 4-5 lerde bi uyanıyorum birdahada ne uyku ne bisey simdi bide sıcaklarda geldi hic uyuyamam heralde
rkyycbnn Muzlupuding ilk aylarda bende gözümü acamıyordum 11 e kadar yatmak istiyordum gün içinde de yatardım. Şimidde 7 bucukta kalkıyom daha yatmıyom gece rahat yatamıyorum zaten her yerim simdiden agrıyo
ikramomm Muzlupuding ben ilk 3 ay delicesine uyudum tadını çıkarın derlerdi inanmazdım don haftalardan bildiriyorum yatak dar geliyor insana 😀😀