byzza16 Kızlar merhaba bugün tam 23+0 olduk. Sabah pembemsi bir lekelenme gördüm ama çok azdı. Sonra tekrar sildigimde gelmedi peçeteye. Doktorumdan cevap bekliyorum ama sizede sorayım dedim var mı böyle bir şey yaşayan ?