Nermin_nur1 Kızlar dün geceden beri yaşıyorum anlık bi taş oturuyor hissi olup geçiyor sizce sindirim sıkıntısı olduğu için mi ? Mesela az önce kahvaltı yaparken de yutkunduktan 5-10 sn sonra aynı şey oluyor sizce normalmi sizdede oluyor mu ?
csmaknc Nermin_nur1 29+5 aynı durum 3 gündür bende de var yiyorum biraz taş gibi oluyor sanki çok aşırı yemişim sabah eşimi işe geçirdim 5 buçukta onunla yedim bişeyler sonra yattım kalktım midem fena artık baskı yapıyor herhalde mideye diye düşünüyorum bende
Nermin_nur1 csmaknc olabilir canım ben hem göğüs aramda hemde sırtımda hissediyorum inşAllah normaldir
csmaknc Nermin_nur1 duruşu nasıl sizin benimkinin başı aşağıda o yüzden mi acaba baya karnımın üst noktalarında kıpırtılarını görüyorum artık 🙂
Nermin_nur1 csmaknc en son kontrol de makat duruşundaydı yani henüz kafası aşağıda değildi ama şu an nasıl bilemiyorum 😂