Melo11 Happymom63 ben her tuvalet sonrası batkonlu su ile temizlerdim gazlı bez ile sonra kurumasını beklerdim o beni çok aşırı rahatlattı ☺️
Ozlemyusuf Happymom63 ağrı kesici vermedi mi doktorunuz bana dolarex vermişti günde 2 tane içebilirsin demişti 3 tane içmek için yalvarmistim çünkü içince baya bı rahatlatiyodu çok iyi anlıyorum seni çok çektim bende o agriyi
ahenkk_1224 Happymom63 her taharetten sonra muhakkak kurulayn batikon ile pansuman edin ve fön makinasi ile kuru kalmasını sağlayın. Bir de pedinizi mümkünse her wc çıkışınızda sıklıkla değiştirin temiz ve kuru kalmasına özen gösterin. Hemen iyileşir insaallah.
gulten5897er Antibiyotik veriyorlar doğum sonrası onu kullanım mutlaka.ben kullanmadığım için enfeksiyon kaptım 40 günde zor iyileşti dikişlerim
yarenaygk34 Batikonla temizle canım bir de sarı kantaron yağı iyi diyorlar hatta pede döküp buzlukta soğutup öyle soğuk kompres yapanlar var ben bilmiyordm ilk doğumumda kullanmadım bunda deneyecem
Eda22elis Happymom63 doğumdan sonra doktorum semaped verdi her tuvaletten sonra onu sürüp yıkıyordum ve kuruluyordum hem bana panadol kullanabilirsin demişti ağrılarım için
AnagibiAnaa Happymom63 Hangi pozisyonda oturmak yada yatmak sizi daha az zorluyorsa öyle yapın. İyileşene kadar öyle maalesef o zamanlarım aklıma geldikçe aglayasim geliyor çok kötüydü 😞