34btlgkhn34 Post açan doğuruyormuş dediler bende açayım dedim. Sayılı günler kala ne gelen var ne giden :(
34btlgkhn34 Zeynaa6 Hemde ne heyecan 😅😅 biraz karnım ağrısa heh tamam bu kez geliyor diyorum heyecan bi an tavan yapıyor iki dk sonra hiç bi şey yok 😂😶 hayırlısı bakalım
34btlgkhn34 Nurlanaa bi şey kalmamış sizinde🥰 sağlıkla kavuşun inşaAllah 🌹🌹 bu arada sezeryan mı olacak yoksa normal mi sizin
34btlgkhn34 Tgcakir yaa sizin de ağrınız yokmu benim gibi napcaz böyle çarşamba son dedi doktor suni verecekmiş 😶😶
Tgcakir 34btlgkhn34 sancım var ama adet sancısı gibi gelip gidiyor arada , inşallah kendi sancimizla olsun sağlıkla 🙏
34btlgkhn34 Dolunaybelinay bi bakıyosun 20 lere inmiş zaman o kadar çabuk geçiyor ki anlamıyorsun bile