_momy_ temmuz sonu ağustos başı gibi bekliyoruz dedi doktor normal doğum olacak şimdilik öyle görünüyor haziranda geldi çattı hadi bakalımmmmm 🫶🏼🤰🏻💕 tembel teneke ben ne çanta hazırladım ne hazırlık yaptım lay lay lom galiba bana 🥱😜🙏💎
_momy_ Ebrucm ayyy valla gerçekten benim de temmuz sonu ağustos başı dedi doktorum ama temmuzun ikinci haftasından sonra bekle artık dedi daha erken de olabilir dedi kız cinsiyet bakalım kızlar erken gelir derler doğrı mu
_momy_ Gozde42 benim doktorumda iki hafta önde dedi ama bilmiyorum 28+0 haftamda gittim en son 30+4 filn çıktı hep ultrasonda ama ilk bebeğimde de öyleydi 42 haftada suni sancı sıfır açılma ile hastaneye yattım zoraki doğurdum
_momy_ 3535-35 ay bende korkuda baş göstermeye başladı ikinci gebeliğim insan başına gelecekleri biliyor ondan belki de bilmiyorum ama heyecanda bir o kadar çok ki halen hazırlamadım çantamızı 31 haftanın içindeyim şuan yavaş yavaş hazırla diyor annem de
_momy_ Dilarao0 ben de 28+0 da gittim iki hafta öndeydi ama dönmemişti aynen demek ki henüz var normal doğum görünüyor halen inşallah 31 hafta içindeyim haftaya tekrar gideceğim doktora bakalım calsiyım omega3 magnezyum demir üç kutu ilaç kullanıyorum ek vitamin ama ona rağmen heryerim ağrıyor
Dilarao0 _momy_ maalesef ben de sırt ağrısından ve kalp sıkışmasından asla uyuyamıyorum gece belki 10 kere uyanıyorum ağrılarım iyice arttı