melekimserra Ancak bebeğim memeyi tutmuyor ne yapabilirim ve koluma devamlı dayanılmayacak ağrı giriyor arkadaşlar bunun için öneriniz var mı
Reyhan35 melekimserra yardımcı olcak kimse yok mu canım sezaryen oldun sanırım bende de aynı ağrılar oldu annemle kaynanam çok yardımcı oldu bebeği yandan tuttular ben emzirmeye çalıştım çok zorlandık ama yardımlarıyla tutturduk şimdi 12 günlük oldu çok güzel tutuyor
Esengul-51 Gözünüz Aydın Allah analı babalı büyütsün sağlıklı güzel bi ömrü olsun darısı bize inşallah
Reyhan35 melekimserra en fazla 3 gün sürüyor ağrısı canım hemşireye söyle ağrı kesici iğne yapsın hafifliyor 3 gün tekrarlıyor geçiyor korkma ondan bende çok korkmuştum hiç gecmicek sandım hatta