Tubasu Gebeliğimin 6 haftası daha çok kötü sırt agrım var özellikle asagıya doğru bunu yaşayan var mı veya ne yapmam gerek uyutmuyor bile
Bnmv-1 Tubasu bende öyleydim 7 haftaya kadar çektim 7 den sonra hafifledi çok şükür ben uyuyamazdım yatamazdım ağrıdan gebelikte oluyormuş bebek yerleşiyor ya ondan oluyormuş