Normal şeyler hissediyorsun canım. Ama o bebiş bi daha asla karnında olmayacak. 1 gün bile fazladan kalması gelişimi açısından çok önemli. Artık yeri daraldığı için çok hareket edemiyor olabilir. Kendini üzme. Hepimiz benzer yollardan geçtik, hala geçiyoruz. Almak istediğin bişey varsa al, kargodan teslim alacak biri bulunur elbet. 🙈🙈