36+4 teyiz. Kasıklarımda adet sancısı gibi ağrı var tüm gün çok yoruldum ondan diye düşünüyordum ama hala geçmedi. Ayaktaysan daha az ağrım oluyor yatınca şiddetleniyor sanki. Sabah doktordaydım daha hiç ağrı vs yoktu 😢 çok sık tuvalet ihtiyacı hissediyorum gitsem mi sabahı beklesem mi bilemedim 😩