Kızlar bugün 2 tane devletin aciline gittim. Birisi şehir hastanesi diğeri ise normal araştırma hastanesi. İlk gittiğim şehir hastanesi 2 hafta geri olduğunu söyledi. Nstde sancılarım vardı ve yer yok zaten diyip beni gönderdiler. Oradan çıktık araştırma hastanesine gittik. Orada da çocuğun midesinin küçük olduğunu ve suyumun az olduğunu söylediler. Şimdi demem o ki geçen hafta gittiğimde farklı bir doktor vardı şehir Hastanesi’nde o öyle bir şey olmadığını ve haftaya doğum yapacağımı söyledi. Kafam allak bullak oldu. Çocuğunda gelişim geriliği olduğunu söyleyipte sağlıklı doğuran oldu mu?