Sonikiuc Blr1 iki günde bir anlamlı bir artış gozlenirse kimyasal olmadığı söylenebilir. Mümkünse aynisaatte aynı yerde kan verin birkaç kez. İnşallah sağlıklı bir gebeliktir 🙏🙏
ikramomm Blr1 kimyasal olmasını tek değerle anlayamazsınız en az 2 değeriniz olmalı elinizde ki geç döllenme de için erken bence gayet yerinde bir değer takılmayın 😀 mesela ben adet günümden 1 gün önce ya da adet günüm vermiştim sanırım 800 küfürlerde çıkmıştı bir arkadaşım 14 gün gecikmeyle 30’larda öğrendi ve her ikisi de sağlıklı gebelik o yüzden kafanıza çok takıp kendinizi yıpratmayın umarım sağlıklı bir gebeliktir 🥰
Eleonora Blr1 ben adet gunumde 15,72yle ogrendim 2 gun sonra degerim 63,88 oldu. Çikan sonuc degil artis onemli canim iki gunden bir kan ver 2 katina artiyorsa saglikli gebeliktir. InshAllah saglikli gebeliktir 🥰
Zuzu04 Güzel bence değeriniz 50 nin altı riskli diye biliyorum 2 gün sonra tekrar kan verin daha net anlarsınız
Blr1 Geçen sene 1 kez kimyasal yaşayınca şimdi de öyle mi oluyor diye dusunuyorum ama kan testinden sonra evde test yaptım 2 defa ikisi de renkleri köyü bi şekilde çift çizgi oldu🤷🏻♀️
Blr1 Sonikiuc Evet tabiki 2 sonuç gerekli ama düşük bi değer olduğu için öyle düşünmekten alıkoyamıyorum kendimi😊🤦🏻♀️
Blr1 ikramomm Ayyy şuan bana bi rahatlama geldi😂 Çok teşekkür ederim yarın ben gidip bi kan testi daha vereyim en iyisi anca o öyle anlaşılır 💖💖
ikramomm Blr1 inanın ilk zamanlar bende her anne adayı gibi herşeyi kafama takıyordum şimdi son haftalar ve diyorum gereksiz zehir etmişim kendime bazı düşünceleri 😂🥰 ve bir kimyasal gebelik yaşamış biri olarak söylüyorum 🤣😄😄sonuçlarını haber edebilir misin acaba yarın ben bile merak ettim severim heyecanlara güzel duygulara ortak olmayı 😀😀
Nazmila1978 ikramomm merhaba adetim 5 gün gecikti idrar testi yaptım negatif çıktı sizce kimyasal yada geç döllenme olabilir mi
Blr1 Eleonora Yaaa 🙈 Teşekkür ederim bugün kan vermem gerekiyordu veremedim sonucu da bilmiyorum açıkçası ama nasip bakalım inşallah dediginiz gibidir🥰
ikramomm Nazmila1978 eğer olsa idi testte çıkardı gebelik başlamadan kimyasal veya başka bir durum olamaz 🥰
Nazmila1978 ikramomm yani kimyasal yada dış gebelik bile olsa muhakkak idrar testinde çıkardı diyorsunuz değil mi? Peki geç döllenme olmuşsa ki, adetim bu gün dahil 8 gün oldu gecikeli pozitif i ne zaman görebilirim?
ikramomm Nazmila1978 arkadaşım 14 gün gecikme ile pozitifi gördü valla bilemiyorum gecikme herhalde baya bi olabiliyor sizin yumurtlamanıza bağlı