Zumreylmz Merhabalar, 25 haftalık hamileyim. Ablam kanser tedavisi için görüntüleme merkezinde pet çektirdi. 12 saat boyunca aynı ortamda bulunmamam gerekiyormuş. Böyle bir durum başına gelen var mı?
Elcnerdgn Zumreylmz evet canım doğru anneanem kanser hastasıydı ve oda pet çektirdi cok fazla radyasyon almıştı. Yanında duran kişileri doktor uyarmıştı hamile bebek vs yanında durmasın dedi
Meryemim Zumreylmz bende çok radyasyon aldım.oğlumun yanında durmuyodum yada uzak duruyodum etkilenmesin diye