Oguzhanberraselina Kizlar heryerde bunlari görüyorum ve heryer alinmasi gerekiyor diyor.Sizce gerekli mi yoksa kredi yeterli mi? Lütfen kullananlar bilgi verebilir mi nasil kullaniliyor ve ne zaman kullaniliyor? 😍🤗
Merveomer34 Oguzhanberraselina kişiden kişiye değişiyor bence mutluka almalısın dediler diye almıştım ama hiç fayda etmedi göğüs içinde daha nemli kalıyor kapak rahatsız ediyor ıslaklıktan yapışıyor çıkarırken acıyor bendeki etkileri bunlardı boşuna aldım zaten ne yaparsan yap yara oluyor kısa sürede kendine geliyor sabır
defneninannesi44 Oguzhanberraselina almalısınız göğüs ucu hassas oluyor çamaşıra falan değince canımız acıyor kapak bunu önlüyor
PrensesAnnesi- Benim kurtarıcımdı kesinnlikle almalısınız. Hayat kurtarıyor ya hastane çantasına ilk koymanız gereken şey birde lansinoh göğüs ucu kremi ilk emzirmeden itibaren hatta şimdiden bile kullanabilirsiniz son ayda iseniz. Şuan 28 günlük anneyim kullanıyorum çok rahatım :)
Nur22Elif İlle de gümüş kapağa ihtiyaç yok, evde eski gümüş çay tabağı, kaşık vs varsa işinizi görür. Amaç gümüşün iyileştirici etkisini kullanmak.