Bebegimizolsundu Selam kızlar kan değerim normalden çok yüksek gebe kalmaya engel midir Dr gideceğim kan verecektim tesadüfen öğrendim çok fazla yüksek dediler Ne gibi sorunlar olur duyan ya da yaşayan bilgisi olan var mı
Bebegimizolsundu Dlr48 hgb normal kan değerim beta değil canım Kızılay’a kan verecektim almadılar o sırada öğrendim bayanlarda 14 15 oluyormuş en fazla
[silindi] Bebegimizolsundu aslında sizin gibi yüksek olanlara kan vermesini tavsiye ederler kızılay neden almadı ki? Benim de 15,5 falan çıkıyor genelde üst sınırın az üstünde ama hiç sorun edilmedi hamilelikte de bi sıkıntı olacağını sanmıyorum.