busetekerr hiçbir şey hissetmiyorum ben diye diye doktora isyan ettim kalp atışlarını dinletti ekranda bebeği gösterdi yok diyorum sanki kayıtlı bir görüntü izliyorum, benim değilmiş gibi :) ne istiyorsun sen ya sürekli kusmak falan mı istiyorsun ikna olmak için diye dalga geçmişti. Herkesin hamileliği aynı değil, belirti hissetmemek bence daha iyi çünkü mide bulantısı vs olursa çok zor bir süreç olurdu. Umarım hamileliğin boyunca da böyle devam eder :)