gzdeptpt Gebeliğin ilk ayındayım ve gebelik başlamadan önce B12 d vitamini folik asit kullanmaya başladım değerlerim çok düşük old için. İki gündürde dışkımın rengi koyu yeşil olmaya başladı normal mi yaşayan var mı?
Selamcanim gzdeptpt elinize sağlıkla almak nasip olsun öncelikle. O koyuluk ilaçlardan ötürü oluyor. Bende vitamin kan Demir ilaçları kullanıyorum. Malesef öyle. Yine de doktora gidince dile getiriniz. İçiniz rahat etsin en azından.
[silindi] gzdeptpt bu vitaminlerin bile hamilelikte belli oranda alınması gerekiyor tam doğru dozları doktora sorun fazla gelmesin