MihrimahVeAnnesiii eliz3 İkili test sadece tarama testi olduğu için yani çokta bir kesinlik vermediği için yaptırmamakta sakınca yok bence . Ama detaylı ultrason muhakkak yaptırmalısınız
11Merve Bende sıra bulamamıştım ikiliyi yaptırmamıştım ama sonrasında üçlü ve detaylı ultrasonu zorunlu tuttu
11Merve eliz3 çok şükür bi sıkıntı çıkmadı sadece ilk gebeliğim olduğu için süreç normal doğuma göre ilerlicek bebekle ilgili elimizde bilgi olsun doğumda sürprizle karşılaşmayalım dedi o yüzden istedi
eliz3 MihrimahVeAnnesiii onu yaptircam Allah nasip ederse. Normalde bunuda yaptırırım da bitürlü sıra yok yaa iki kere zar zor buldum ondada grev vardi hayattaki şansım..