Srfe_01 33 haftalıgım ama sezeryan olacağı için 38 de alırım dedı karın bebek gelıstıkce buyurmu dısardan gören suan dıkkat ederse karnımı goruyo bıraz kılom oldugu için 10 kısıden 7 si anlıyo hamıle olduğumu karnım daha buyurmu sizce
Srfe_01 PrensesAnnesi- bısey olacagı yok büyüsün tabı hamıle olduğuma ınanayım bende ınsanlar fark etmeyınce dıyorum benım gobegımmı sıkıntılı😂