Sibelgvrcn 39+2 günlük hamileyim vajina da rahimde kemik ağrılarım oluyor yürümekte bazen zorlanıyorum özellikle bugün çok oldu doktora da gittiğimde nst sonucu güzel deyip yolladı normal doğum için ne yapmalıyım ?
Derya Sibelgvrcn Bu hafta biraz geç olmuş normal doğum hareketlerine başlamak için ama yine de bol bol çömel squat yap merdiven çık hiç oturma ev işi yap bol boool 🌸