visneliayran Haziranda ve temmuz da ayrı ayrı zam gelecek deniyor memurlar, asgari ücretliler için.. Bilgisi olan var mı, varsa yazabilir mi acaba
Sedaerbil visneliayran bildigim kadarıyla temmuzda zaten mecburiyetten vereckler zam ı emekliye ve işçilere ama verdikleri gbide geri alacklar galiba cnkü temmuzda yine herşeye zam geleckmiş elektrige yuzde 50 zam yapılackmış ne kadr dogru bilemem tabi
Nnanaa visneliayran memur ve emekliler bu cuma belli olacak ne kadar zam olacağı ama asgari üvret yılda bir defa zam alıyor
Zuzu04 Temmuzda zam gelecek diyorlarda herşeyin fiyatı hergün artıyor zaten şu ekonomide asgari ücretin 7-8 bin ₺ olması lazım ama oda pek mümkün gibi görünmüyor 5000 civarı olacak deniliyor ama bakalım
visneliayran Tubmavi temmuzda verdiklerini aralıkta kasımda alıyorlar bir de 🤦♀️enflasyon oranına göre yapılacak diyorlar da offf bilemiyorum sinirim bozuluyor şu duruma artık ya
visneliayran Sedaerbil offf🤦♀️ hep böyle oluyor zaten ne amaçlıyorlar anlamıyorum gerçekten bu sefer krizi hiç yönetemediler
Sedaerbil [silindi] adana gbi bir memlekette yaşıyorum evimde dogal gaz var gecen sene 300 geliyo ısınıyordum bu sene 38 derece yaktım 1300 den aşagı gelmedi.elektrik zaten 1400 den aşagı düşmedi ve 35 haftalık hamileyim cok sıcak 4 gndür durulack gbi degil klima açtm 2000 den aşagı gelmez herlde zamda gelirse 3000 e yakın öderim
Sedaerbil visneliayran o fiyatı verseler bile bir cok kişi işsiz kalack cnkü iş verende kazanmıyo eleman cıkartıyorlar yazık günah şu ülkemin geldigi hale bak ☹️
visneliayran Sedaerbil bende şuan 35 haftalığım, Gelibolu da tahammül edemiyoruz sıcaklara öncelikle Allah yardımcınız olsun… Gerçekten elektriğe yakıta korkunç rakamlar ödendi bu sene ısındım mı, asla… Isınmadığım eve her ay 1700 ödedim bir de….
[silindi] Sedaerbil valla allah durumu olmayanlara kolaylık versin. Seneye kış bebekle ankarada ne kadar doğalgaz yakıcaz şimdiden düşünmeye başladık bu pahalılık sinirimi bozuyor. Siyasete girmek istemiyorum ama çok doluyum ki durumum ülkenin çoğundan kat be kat iyi olmasına rağmen. Herkese en yakın zamanda aydınlanma diliyorum
visneliayran Nnanaa zam gelince kiraya yansıtmasın hemen fırsatçılar bir de… Her şeyi gördük bu sene heralde
Kedilitazeanne1 visneliayran of keşke zam yapsalar eşim asgari ücret alıyor 4 aylık hamileyim aserdigim bişey olsa onu bile alamıyorum yazık günah bu insanlara bizlere yaaaa!! Umarım zam yaparlar dicem ama zam yaptıkça da fazlasıyla geri aliyolar offf
visneliayran Kedilitazeanne1 zama sevinmiyorum açıkçası, sadece yük hafifletiyor biraz o iyi oluyor yoksa kaşıkla verdiklerini kepçeyle geri alıyorlar kimsenin kimseye merhameti yok… Zengini daha zengin fakiri daha fakir yaptı enflasyon
Sedaerbil visneliayran aynen ısınmadıgım eve verdim bnde.1 oglum var 8 yaşında okula gidiyo ikizlerime hamileyim bebek ürünleri bez mama zaten almış başını gidiyo onlardada hiç indirim yok destek yok allah sonumuzu hayra cıkarsın
Turkolog12 visneliayran daha vermeden almaya basladilar benzine doğalgaza herşeye şimdiden zam gelmeye başladı o verdikleri zam değil zamcik olarak kalacak yine 🤦😅