_Minikbaby26_ Kızlar karnımda agri hissediyorum genel olarak tum bolgesinde sizce sebebi nedir ayni seyi yasayan varmi karnim buyudugu icinmi oluyor acaba
Kumdurder _Minikbaby26_ bende 26 hafta 3 gün bendede var sebebini bilmiyor m oksursem bile agri kasilma var tam olarak doğum tarihimiz bellimi
tuce2 _Minikbaby26_ bende 26+0 ozellikle yatarken kalkarken saga sola dönerken aşırı bir agrı oluyor bir sure sonra geciyor insAllah kötü bir nedeni yoktur çok zorluyor çünkü
winterwitch _Minikbaby26_ benimde sol kasığıma ağrı giriyo. Çok yorgunum sürekli. 25 haftalığız bizde… Gittikçe ağırlaşmaya başladım. Elim ayağımda şişiyo hergün…
Adeninannesiii Kumdurder bende aynı şekilde karnım büyüyor ama bebek hep aşağıda gibi hareketlerini vajinamın hafif üzerinde çok hissediyorum
Tayla Kumdurder böyle durumda ben bacaklarımı yukarı kaldırıp yani duvara yaslıyorum 15 dk falan dinleniyorum iyi geliyor sizde deneyin
sadecenoktayim sanırım aynı haftada hepimiz aynı ağrıyı yaşıyoruz benimde 26+5 iki gündür yürürken ve ayakta dururken karnımın alt tarafına doğru ağrım oluyor. artık bugün doktoruma yazacağım
sadecenoktayim doktorum endişe edecek bir durum olmadığını ağrı artarsa gelmemi söyledi magnezyum eksikliğinden olabiliyormuş günde tek doz kullandığım magnezyumu iki doza çıkardı.
Ecelenmis Kizlar siz de de sık sık bel tutulması oluyor mu bende 26+0 im tutulmalardan yoruldum magmezyum içmiyorum acaba ondan olabilir mi
hly_mmeva 26 haftalık olduk bizde sırt ağrım var birde miğdemde ağrı var kızlar sizlerde de oluyor mu