Kızlar iyi akşamlar
22 Mayıs kan verdim sonucum düşük çıktı ama doktor adet gününe kadar bekle gecikme olursa kan ver demişti verdim sonucum 0.14 çıktı negatif ve o bir haftada yaptığım testler de pozitif çıktı dün muayene oldum bi belirti bi şey de görülmedi ve ben hala adet olmadım. Sizce nedendir?