Kızlar bugün sabahtan beri yediğim herşeyi çıkarıyodum hastaneye gittim en son nstye bağladılar sancımla alakalı Bi bilgi vermediler ama alttan muayene ettiler 1.5 cm açıklık var dedi ama ilk doğumum olacağı için açılmam zaman alabilirmiş doğum başlangıcı falan yok dedi sadece serum verip eve yolladılar eve gelince akıntıyla beraber kırmızımsı Bi leke geldi sizce nişanım mı geldi?