Rukiye24 Kızlar internette bazı otomatik hesap yapan sayfalarda yumurtlama tarihimi bildiğim için gebe kaldığımız tarihi yazdığım da gebelik haftam 4+2 çıkıyor. Son regl tarihime göre ise 3+6 gösteriyor şuan hangisi daha mantıklı ve doğru oluyor
Rukiye24 [silindi] bebeğiniz ve siz yazan bölümde verilen bilgilere baktım o iki haftaya göre ayarlayıp 4+2 için implantasyon kanaması falan diyor yerleşme kanaması olabilr vs gbi dün bir defa çok minik kahverengi leke oldu oyuzden merak ettim
[silindi] Rukiye24 lekelenmeler normaldir siz son reglinizin ilk gününe göre girin doktorda da her şey o tarihe göre girilecek