Glsh14 Gllklncc evet kesinlikle oyle.herkes ayni seyi soyleyince insana batiyor psikolojikmen etkileniyoruz.sizinde insallah gonlunuzden gecen gibi olsun bebeginizi sag salim kucaginiza alin🤲🏻
Kbrkrt Glsh14 elaleme göre doktorlar hiç bişey bilmiyor zaten, Doğum şeklini bebek belirler dönmek istemez ,gelmek istemez , kakasını yapar hiç belli olmaz. BiZim milletimiz akıl bahşetmeyi çok sever
Glsh14 Kbrkrt bencede bebek belirliyor dogum seklini ama bunu insanlara anlatamiyoruz.keske bize akil vereceklerine kendileri kullansalar o akillarini
Anne12 Glsh14 canım bende normal doğum taraftarı biriyim. Hatta ilk bebeğimde normaldi. Ama şimdi bebeğim ters pozisyonda dönmezse sezeryana mecburum. Bana kalsa sezeryan günü bile almak istemiyorum. Doğum olacağı gün bebek kendi karar versin. Gerekirse o gün sezeryan olayım. Yani düşün bu kadar normal doğum isteyen biri olmama rağmen. Benim bile çevremde normal ol baskısı yapanlar var ki benimki nerdeyse imkansız. Sezeryanı duyan yazık der gibi bakıyor normali övüyor. Sanki elimdeymis gibi 😬 yani boşver çevreyi takma onlar her zaman konusur.
Glsh14 Anne12 bende hic normal doguma karsi konusmadim.kimseye sezeryan istiyorum demedim.dmeedigim halde boyle konusuyorlar.demek ki her hamilenin cektigi ortak bir cile bu insanlar😃
Anne12 Glsh14 aynen öyle canım bebek doğduktan sonrada emzirme konusunda baskı yapacaklar. Ben ilk bir hafta sütüm azdı mamada veriyordum. Bana gelip sakın mama verme diyorlar cocukda sarılık var aç bırakmamam lazım. Heleki kendi bebeğini hiç emzirmemis kadınlar bana bunu söylüyordu deli oluyordum. Abla sen niye emzirmedin diyorum benim sütüm yoktu cahildim arttıramadım falan diyor. Ya şu anneleri bir salın zaten biz merak ettigimizi sorup araştırıyoruz 😀😀
Miniktosbaa Glsh14 böyle yargılamanıza gerek yoktu sizin iyliğiniz için demişlerdir yaşayınca anlicaksınız zaten herşeyin doğalı gibisi varmı 3 çocuk annesiyim 3’de normal oldu doktorumun isteğiyle tabi ben diretmedim en güzel yanıda bugün doğurduysam yarın ayaktaydım çabuk iyleştim Allah’a şükür 🙏🏻