eminedogan58 3 mayısta adet oldum 7 sinde bitti tekrar mayısın 29 unda yine adet oldum bir ayda iki kere adet olan var mı neden böyle olmuş olabilir bide normal gunumden 1 hafta önce oldum
Pnrsnl eminedogan58 benim bir arkadaşimin da böyle bir sorunu vardı ilk başta rahimden parça mi ne almışlardı galiba şimdi de rahim duvarı çok kalın demişler yine de hastaneye gitmekte fayda var ☺️
trr4457 eminedogan58 ben her zaman 26 günde bir adet olurum aynı sizin ki gibi bu çok normal doktoruma da söyledim çok normal dedi
nilsmomy eminedogan58 bana aralığı çok normal geldi bende hep bu sıklıkta regl görürdüm yani bir sorun olduğunu düşünmüyorum bazen ayın ilk günleri regl olunca sonunada denk gelebiliyor aynı ramazanin ilk haftasıyla son günlerine denk gelmesi gibi
funnymummy eminedogan58 aslında çok da anormal bir durum yok gün olarak baktığınızda ama tedirgin olduysanız bir doktorla görüşebilirsiniz
eminedogan58 Pnrsnl ilk kez böyle bişey oldu normalde düzenli her ay aynı gününe denk geliyodu bu ay böyle olunca çok şaşırdım
Brglyksk_ eminedogan58 canım ben 1 Mayıs oldum 29 Mayıs tekrar adet oldum doktor 28 günde bir olmuş oldun dedi olması gereken bu düzenli adet döngüsü 28 günde bir dedi
Nazendehanim eminedogan58 22 gün sonra adet olmuşsunuz benim de bazen aynı ayın başına ve sonuna denk geliyordu adet dongunuzle ilgili
svbarut eminedogan58 bir ayda iki kere diye bakılmaz buna siz 26 gün aralikla adet olmuşsunuz. 28-35 arası periyod normal kabul edilir. Sizinki de çok farklı sayılmaz bence bekleyin bana problem varmış gibi gelmedi ama tekrarlarsa doktora gidersiniz belki polip olabilir
Deletedmom_85 Bende başında olduğum Zaman 30-31 çeken aylarda sonuna doğru tekrar olurum. En son Eylül ayında böyle olmuştu. Normal bence döngüye göre hesaplayıcınca
AysUysal Merhaba, bende 1 ayda 2 kez adet oldum bu ayda 4 gün geçiktim kürtaj sonrası düzenim gitti doktor normak dıyor ama bakalm nereye kadar böyle olcak