Furkanesra06 Kızlar son 2 saattir karnımda bi tuhaflık hissediyorum bebek mi çok hareketli bugün yoksa kasılma sancı bişey mi var anlayamıyorum ilk hamileliğim 36+2 olduk. Bu kadar fazla ve acıtacak kadar hareket normal mi yaşayan var mı acaba 🙏