aysegulmelda 11+3 günlüğüz bende kusuyorum. Gün içinde bulantım oluyo ama özellikle akşamları coşuyo ve iki günde bi ağız dolusu afedersiniz çıkarıyorum geceleri. Boğazlarım tahriş oluyo bildiğiniz. Öbür hafta cuma randevu. Herkes 3. Aya girdiğinde azalır diyordu. Çıkarınca rahatlıyorum. Hayatımı etkilemiyor yemek falan yiyebiliyorum allahtan 🤦🏻♀️