Gokalp36 ben kontrollerimi ozelde yaptirdim dogumu da ozelde yapacaktım. Doktorumdan son zamanlarda olumsuzluklar aldım. 36. Haftada degistirip devlete gittim tabi oneri uzerine ve asiri asiri memnun kaldim. Orda da dogum yaptim. Hepsi birbirinden iyiydi iyi ki orda yapmisim. Ozelde de kötü insanlar olabiliyor devlette de sansina iyi insanlarin denk gelmesi gerek